Remont

Nic tak człowieka nie wkurza, jak remont za ścianą. We wtorek mam ustne kolokwium i niestety mimo wielkich chęci na razie nic nie udało mi się nauczyć. Pewnie należę do tej rzadkiej grupy osób, które aby jakoś produktywnie i z dobrym efektem  uczyć się i nauczyć materiału porządnie, potrzebują ciszy. Dzisiaj jednak mimo soboty- i wydawałoby się dnia wolnego- słyszę dźwięki jakiejś wiertarki, czy innego diabelskiego narzędzia, które dochodzą zza ściany.  Czy ludzie nie potrafią uszanować innych? Mam nadzieję, że dźwięki te o odpowiedniej porze zamilkną, ponieważ kompletnie nie słyszę własnych myśli, a co dopiero mieć komfortowe warunki do nauki.

Pewnie czytelnicy tego wpisu uznają mnie za wariatkę, dla której nauka jest najważniejsza, ale co mi tam. Już i tak od wielu lat przez niektóre znane mi środowiska uznawana byłam za odszczepieńca. I tak teraz mam gdzie opinie innych ludzi o mnie.  Wychodzę z założenia, że i tak wszystkim się nie dogodzi. Dlatego nie należy przejmować się złośliwymi uwagami innych. Należy brać do siebie tylko te konstruktywne sądy o naszej osobie. Nawet, kiedy czasem nas ranią...

Słuchaj autorytetów, a nie panów spod budki z piwem....

Komentarze