Moja recenzja

Dziś postanowiłam wrzucić moją recenzję książki, którą pisałam na jeden z konkursów. Akurat nie wygrałam, ale za to podszlifowałam pisanie recenzji.


Dean Koontz- Ocalona, Wydawnictwo Albatros
Ocalona to kolejna powieść amerykańskiego autora Deana Koontz’a. Książka, napisana z niezwykłym rozmachem, stanowi świetną lekturę dla osób, które pasjonują się psychologicznymi powieściami grozy. Według mnie jest to doskonała pozycja, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo intrygujący jest już sam tytuł. Główny bohater- Joe Carpenter, nie może przeboleć śmierci żony i córeczek, które rok wcześniej zginęły w katastrofie lotniczej. Kiedy w rocznicę tragedii spotyka tajemniczą kobietę, odżywa w nim na nowo nadzieja, że jednak ktoś ten wypadek przeżył. Postanawia na własna rękę rozwikłać tą zagadkę. Książka o nadziei- godna polecenia.

Komentarze