Cykl- odsłona trzecia...

I po dłuższej mojej nieobecności pora na kolejną odsłonę mojego cyklu „Moja Siódemka 2013 roku”.  W niniejszym zestawieniu najwięcej jest książek Harlana Cobena. A to przez to, że akurat „odkryłam” tego pisarza i przeczytałam każdą dostępną w bibliotece publicznej w mojej miejscowości książkę wymienionego. Przejdę zatem do wyjaśnień „DLACZEGO?” odnośnie każdej książki…

  1. Nicholas Sparks- Dla Ciebie wszystko- historia, która została zekranizowana. Jednak z całą pewnością, gdybym miała do wyboru książka, czy film to wybrałabym książkę. Przede wszystkim dlatego, że jest dużo bardziej wciągająca niż jej filmowa wersja. Książka jest bardzo lekka w czytaniu i przedstawia cały kunszt pisarza. Szczerze polecam.

  2. Umberto Eco-  Imię Róży- przyznam, że do przeczytania tej książki przymierzałam się wiele razy, ale zawsze coś mi przeszkadzało. Jedna wreszcie dopięłam swego i udało się. Znalazła się na mojej liście książek przeczytanych. Nie żałuję, że przeczytała. Książka jest niezwykle wciągająca przede wszystkim przez utrzymany niemal do końca nastrój tajemniczości. A jeżeli dodam jeszcze, że akcja rozgrywa się w średniowiecznym opactwie, to tak naprawdę nie muszę już nic więcej dodawać.

  3. Harlan Coben- Jeden fałszywy ruch-oczywiście jest to kolejna część „przygód” mojego ulubionego cobenowskiego bohatera, czyli Myrona Bolitara. Ma on kolejne zadanie i oczywiście związana z nim tajemnica. Zagadkę tą Myron próbuje rozwiązać. Jednakże otrzymuje wiele informacji, które rzucają nowe światło na daną sprawę. To wszystko sprawia, że książka w mojej opinii jest rewelacyjna.

  4. Harlan Coben- Najczarniejszy strach- historia opisana w tej książce jest połączeniem tajemnicy, intrygi niezapomnianych emocji. To wszystko sprawia, że ma się ochotę ponownie książkę przeczytać. Jest to kolejna odsłona losów Bolitara. Jednakże w tej części to strach zapanuje właśnie nad nim i będzie to strach nie o własną osobę, a o kogoś bardzo ważnego. Kogo? Sprawdźcie sami..

  5. Harlan Coben- Błękitna krew- to jedna z takich książek, które naprawdę lubię. Wciągająca historia i nowe wątki, które pojawiają się niemal co chwilę sprawiają, że czytelnik jest tak zaangażowany w rozgrywająca się akcję, że nie jest w stanie przerwać czytania. I aż żal, że książka w pewnym momencie się kończy i trzeba odłożyć na półkę…

  6. Harlan Coben i inni- Aż śmierć nas rozłączy- na książkę składa się kilkanaście świetnie napisanych opowiadań. Poznajemy tutaj wielu bohaterów i wnikamy niejako w ich świat. Ciekawa książkowa pozycja.

  7. Harlan Coben- Bez pożegnania-Historia wciąga niemal od samego początku. Oczywiście mają na to wpływ na pozór zaplątane i przemieszane wątki. Coben w tej powieści moim zdaniem przeszedł samego siebie. Chyba mogę zaryzykować stwierdzenie, że to jedna z moich ulubionych książek…

Komentarze