Książki przeczytane w 2013 roku

Hej wszystkim :D

Od dwóch lat prowadzę spis książek, które udało mi się przeczytać w ciągu roku. Zaczęłam w 2013 roku, po tym jak natrafiłam na Listę 100 książek, które musisz koniecznie przeczytać. Na tej liście było wiele takich książek, które przeczytałam, ale były też i takie, o których istnieniu nie miałam nawet pojęcia. W końcu zaczęłam się zastanawiać, ile w swoim życiu przeczytałam książek. Nie przypomniałam sobie niestety wszystkich, ale od tamtej pory postanowiłam, że zacznę prowadzić rejestr tych, które przeczytam. I tak oto powstała lista książek, które przeczytałam w 2013 roku. Za chwilę Wam ją pokażę :D

OTO ONA!!!

  1. J.D. Salinger- Buszujący w zbożu
  2. Adrienne Basso- Zakład o miłość
  3. Adrienne Basso- Uwieść grzesznicę
  4. Adrienie Basso-  Skazany na miłość
  5. Adrienie Basso- Miłosny odwet
  6.  John Grisham- Firma
  7. Irena Wójtowicz- W obronie własnej
  8. Zadie Smith- Łowca autografów
  9. Connie Brockway- Słodka uległość
  10. Christy Cohen- Ciche skandale
  11. Ellinor Rafaelson- Śmiertelni rywale
  12. June Drummond-  Brzemię winy
  13. Frederico Moccia- Trzy metry nad niebem
  14. Nicholas Sparks- Prawdziwy cud
  15. Nicholas Sparks- Szczęściarz
  16. Manuela Gretkowska- Trans
  17. Jerzy Radłowski- Prymas. Trzy lata z tysiąca
  18. Frederico Moccia- Tylko Ciebie chcę
  19. Guillaume Musso- Kim byłbym bez Ciebie
  20. Guillaume Musso- Ponieważ Cię kocham
  21. Mary Jo Putney- Prawdziwa dama
  22. Guillaume Musso- Potem
  23. Guillaume Musso- Uratuj mnie
  24. Amanda Quick- Skandal
  25. Gaelen Foley- Pani pożądania
  26. Gaelen Foley- Noc grzechu
  27. Gaelen Foley- Księżniczka
  28. Nicole Byrd- Szkarłatna Wdowa
  29. Jane Feather- Kusicielka
  30. Madeline Hunter- Uwodzi w atłasie
  31. Gaelen Foley- Książę
  32. Susan Elizabeth Phillips- Złota Dziewczyna
  33. Susan Elizabeth Phillips- Z miłości
  34. Kaitlin O’Riley- Pożądanie w jego oczach
  35. Nicholas Sparks- Dla Ciebie wszystko
  36. Peter Kerr- Dom na południu
  37. Julie Anne Long- Ryzykowne rozkosze
  38. Connie Brockway- Obiecaj mi raj
  39. Adreinne Basso- Szlachetna przysięga
  40. Nicole Byrd- Uwieść dżentelmena
  41. Maeve Binchy- Na dobre i na złe
  42. Rexanne Becnel- Kameleon
  43. Gaelen Foley- Jego Wysokość Pirat
  44. Grace Burrowes- Spełnione życzenie
  45. Julia Quinn- Kocham Cię z dziesięciu powodów
  46. Amanda Quick- Kochanka
  47. Julia Quinn- Jak w niebie
  48. Madeline Hunter- Tajniki uległości
  49. Elizabeth Adler- Teraz albo nigdy
  50. Janelle Taylor- Tylko z Tobą
  51. Julia Quinn- Ślubny skandal
  52. Colleen Thompson- Zimne łzy
  53. Michelle Martin- Szalona panna Mathley
  54. Susan Elizabeth Phillips- Kandydat na ojca
  55. Elizabeth Lowell- Przeklęte złoto
  56. Umberto Eco-  Imię Róży
  57. Harlan Coben- Jeden fałszywy ruch
  58. Harlan Coben- Najczarniejszy strach
  59. Harlan Coben- Błękitna krew
  60. Harlan Coben i inni- Aż śmierć nas rozłączy
  61. Harlan Coben- Bez pożegnania
  62. Harlan Coben- Nie mów nikomu
  63. Harlan Coben- Bez skrupułów
  64. Amanda Quick- Trucizna doskonała
  65. Elizabeth Adler- Lato w Toskanii
  66. Elizabeth Adler- Spadek
  67. Peggy Waide- Księżna jednego dnia
  68. James Patterson- Wielki zły wilk
  69. Dean Koontz- Przepowiednia
  70. Dean Koontz- Ocalona
  71. Szymon Hołownia- Kościół dla średniozaawansowanych
  72. Jon Ronson- Człowiek, który gapił się na kozy

Jak widzicie na liście jest 72 książki. Czy to dużo? Czy za mało? 

Komentarze