Moja Siódemka 2013 roku- odsłona DRUGA

Czas na drugą odsłonę mojego cyklu Moja Siódemka 2013 roku. Mam nadzieję, że zachęcę Was tym samym do ich przeczytania.

  1. Manuela Gretkowska- Trans- jest to opowieść wyłącznie dla kobiet, chyba że mężczyźni chcieliby poznać nasz kobiecy punkt widzenia. Jest to książka inne niż wszystkie te, które czytałam do tej pory. Jest to niezwykle szokująca opowieść, która wywołuje różnorodne uczucia.

  2. Jerzy Radłowski- Prymas. Trzy lata z tysiąca- opowiada o losach Prymasa Wyszyńskiego podczas jego internowania. Zdradza metody wykorzystywane przez aparat bezpieczeństwa, by złamać niezłomność i uzyskać uległość kapłana. I tym samym stworzyć możliwość do kierowania Kościołem polskim. Jest to książka, którą warto przeczytać.

  3. Frederico Moccia- Tylko Ciebie chcę- jest to druga książka tego autora, którą przeczytałam. Jest to kontynuacja losów bohaterów Trzy metry nad niebem. Tym razem jednak historia skupia się wokół Stepa i Gin, a nie Stepa i Babi. Zaskoczeni? Ja też byłam…

  4. Guillaume Musso- Kim byłbym bez Ciebie- przyznam, że jest to ciekawa książka, nie tylko z tego względu, że autor jest moim ulubionym pisarzem i jego książki mogłabym czytać bez końca, ale też dlatego że ukazana w niej historia jest inna niż znane ni dotychczas. Otóż jest to historia dziewczyny- Gabrielle, w której życiu najważniejszymi mężczyznami są ojciec, słynny złodziej dzieł sztuki oraz ukochany Martin, który tego złodzieja ściga. Złapanie legendarnego złodzieja to dla niego życiowa szansa. Jednakże żaden z nich nie wie, kto jest przeciwnikiem. Książka trzyma w napięciu niemal do końca…

  5. Guillaume Musso- Ponieważ Cię kocham- historia ukazana w tej książce jest niezwykle poruszająca, ponieważ jej kanwą jest tajemnicze zniknięcie córki szanowanego psychologa i znakomitej skrzypaczki. Po tych wydarzeniach para się rozstaje. Po kilku latach los ponownie stawia ich sobie na drodze. I nieoczekiwanie pojawia się też Layla- ich zaginiona córka. I właśnie od tego momentu zaczynają dziać się niezwykłe wydarzenia…

  6. Guillaume Musso- Potem- wydaje mi się, że jest to chyba jedyna książka Musso, która najmniej przypadła mi do gustu. Aczkolwiek przedstawiona w niej historia nie jest historią banalną. Jest to powieść o miłości i przemijaniu, o sensie życia oraz poświęceniu dla innych. Według mnie jest godna polecenia.

  7. Guillaume Musso- Uratuj mnie- to kolejna powieść Musso, której atutem jest tajemniczość i nieprzewidywalność. Można powiedzieć, że urzekła mnie w swojej wymowie. To kolejna książka, która przeczytałam niemal błyskawicznie i mogę powiedzieć, że chłonęłam ją z niezwykłą przyjemnością.

Komentarze