Cykl MOJA SIÓDEMKA 2013 ROKU- odsłona czwarta

Oj dawno mnie tutaj nie było! Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać. że z powodu pracy oraz dwóch sesji nie mam po prostu czasu. Ostatnio nawet marzę, aby jakimś cudem lub magicznym narzędziem udało się wydłużyć dobę o kilka dodatkowych godzin. Póki co jest to niemożliwe, ale może kiedyś...

Tymczasem zapraszam Was do ostatniej odsłony mojego cyklu.

Przed Wami ostatnia odsłona cyklu „Moja Siódemka 2013 roku”. I tradycyjnie, jak w przypadku poprzednich części, przedstawię krótkie opinie odnośnie każdej książki. To, co mogę od razu nadmienić to, że pojawia się tutaj wiele tytułów kryminałów, ale są też dwie niespodzianki.

  1. Harlan Coben- Nie mów nikomu- można powiedzieć, że książka porwała mnie niemal od samego początku. Jest nietuzinkowa i z całą pewnością niesztampowa. Historia w niej ukazana trzyma czytelnika w napięciu przez cały czas. Takie książki wprost uwielbiam…

  2. Harlan Coben- Bez skrupułów-wspaniała intryga nadająca swoisty charakter książce. Tak, jak w przypadku poprzednich książek Harlana Cobena, tak i w przypadku tej nie mogłam się oderwać. Podobało mi się w niej wszystko i bardzo żałuję, że obecnie nie mam za wiele czasu na czytanie, bo z miłą chęcią wróciłabym do tej książki. Szczerze polecam ją każdemu, nie tylko fanom twórczości Cobena.

  3. James Patterson- Wielki zły wilk-tam, gdzie pojawia się temat mafii, to z pewnością pojawiam się i ja :D (oczywiście tylko w świecie fikcyjnym :D ). Książka bardzo wciągająca i elementem, który działa na plus i dodaje jej niejako charakteru są przede wszystkim niespodziewane zwroty akcji. Przez co czytelnik musi weryfikować swoje przypuszczenia i jest do samego końca ciekawy, co będzie dalej…

  4. Dean Koontz- Przepowiednia- ta książka jest wprost rewelacyjna!!! Nie mogłam się wręcz od niej oderwać. W niej znajduje się wszystko, co lubię w książkach z gatunku sensacji, a mianowicie wartka akcja, tajemnica i nieprzewidywalność. Dzięki temu książka trzyma w napięciu niemal od samego początku. Bardzo polecam :D

  5. Dean Koontz- Ocalona- krótki opis znajduje się pod linkiem http://luccapoems.blog.pl/2014/12/27/moja-recenzja/

  6. Szymon Hołownia- Kościół dla średniozaawansowanych- pierwsza z książek tego autora, po którą sięgnęłam i na pewno nie jest to książka ostatnia. Mogę nawet zdradzić, ze na mojej półeczce czekają już kolejne.

  7. Jon Ronson- Człowiek, który gapił się na kozy- książka nietypowa, ale nie przemówiła do mojego serca, nie zachwyciła mnie tak, jak powinna. Najwidoczniej nie trafiła w moje gusta.


 

Komentarze