VII Targi Książki w Białymstoku- podsumowanie

W ubiegły weekend (czyli w dniach 20-22 kwietnia) w Białymstoku odbyły się VII Targi Książki. Dla mnie było to niesamowite wydarzenie, ponieważ mogłam uczestniczyć w spotkaniach z autorami, których twórczość bardzo podziwiam. 

Uczestniczyłam w spotkaniach z Zygmuntem Miłoszewskim, Martinem Pollockiem oraz Hanną Krall i Anną Kamińską. Niezwykłym doświadczeniem było chociaż chwilę spędzić z tymi ludźmi i dowiedzieć się, jacy są naprawdę.
Poniżej zdjęcie ze spotkania z Anną Kamińską, autorką m.in. Białowieży szeptem.


Dodatkowo była to okazja, do zapoznania się z ofertą wydawniczą ulubionych wydawnictw, czy wreszcie zakup kilku  książek w okazyjnych cenach :)
Poniżej moje książkowe łupy:


Oczywiście najwięcej radości sprawiła mi "Trylogia", bo już dawno planowałam jej zakup oraz Steinbeck, chociaż nie planowałam jej zakupu, jednak, kiedy ją zobaczyłam nie mogłam się oprzeć i zaryzykowałam, kupując.

Teraz z jeszcze większym entuzjazmem czekam na kolejne Targi Książki.

Komentarze