Podsumowanie 2019 roku


Końcówka grudnia i początek stycznia to czas refleksji na tym, co było, ale również doskonała okazja na to, aby zaplanować to, co będzie. W tym roku postanowiłam nico wcześniej poczynić kilka założeń, co do tego, jak 2020 rok przyczyni się do rozwoju mojego bloga. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z listą pięciu planów książkowych na Nowy 2020 Rok.



  • Częstsza publikacja postów na blogu- w 2019 roku nie było aż tak wiele postów na blogu w porównaniu do tego, jak zakładałam na początku roku. Musiałam pogodzić wiele spraw i zajęć. Myślę jednak, że w Nowym Roku będzie to o tyle łatwiejsze, ponieważ planuję mniej innych aktywności pozablogowych niż w roku, który właśnie mija.
  • Przeczytać 30 książek- w 2019 roku przeczytałam 23 książki od deski do deski. Sądzę, że liczba 30 książek będzie możliwa do osiągnięcia i dzięki temu poprawię swoją czytelniczą statystykę.
  • Przesłuchać 10 audiobooków- ostatnio dzięki aplikacji EmpikGO takie „czytanie” książek stało się dużo łatwiejsze. Dzięki temu mam dostęp nie tylko do nowości na rynku wydawniczym, ale również mogę miło spożytkować czas podczas wykonywania różnych prac, np. sprzątania lub jazdy samochodem, jazdy komunikacją miejską. Kiedyś do audiobooków byłam dość sceptycznie nastawiona. Wolałam książkę papierową. Teraz trochę z konieczności częściej sięgam po audiobooki.

  • Pozbyć się książek, które są już przeczytane i zalegają na półce- wydaje się, że każda osoba, która czyta sporo książek prędzej, czy później dojdzie do wniosku, że na jej regałach jest za dużo książek, które już dawno przeczytała i na pewno kolejny raz po nie, nie sięgnie. W tym roku postanowiłam zrewidować stan swojej biblioteczki i nieodwołalnie pożegnać się z książkami, których ponownie nie przeczytam. Dzięki temu zrobi się miejsce na nowe książki.
  • Skończyć czytać rozpoczęte książki- na moich półkach znajduje się wiele książek, których przeczytałam jedynie kilka stron lub rozdziałów i pozostawiłam z myślą, że pewnego dnia na pewno wrócę do ich lektury. Jednak tak się niestety nie stało. Dlatego pomyślałam, że w 2020 roku zrobię wszystko, żeby je skończyć. Trzymajcie kciuki!

A czy Wy robicie takie czytelnicze plany na 2020 rok? Dajcie mi znać w komentarzach. 
A ja tym czasem wracam do lektury książki Cecelii Ahern –„Kiedy Cię poznałam”. Trzymajcie się ciepło ;)

Komentarze

  1. Ja nie robię żadnych planów. Życzę jednak Tobie, aby Twoje się się zrealizowały co do jednego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz