Podsumowanie zakupów książkowych w maju

Oprócz czytania książek bardzo lubię je kupować. W tym poście pochwalę się, co udało mi się kupić w maju.
Na zakup książki "Małe kobietki" zdecydowałam się po obejrzeniu filmu, o tym samym tytule. Film bardzo mi się spodobał, dlatego postanowiłam przeczytać książkę.

Podobnie było w przypadku książki "Opowieść podręcznej". Oglądałam cztery sezony serialu i przyznam szczerze, że zrobił na mnie niesamowite wrażenia. Mam nadzieję, że książka również mi się spodoba. 

"Podróż Cilki" to kontynuacja międzynarodowego bestsellera "Tatuażysta z Auschwitz", czyli kolejna książka na mojej liście do przeczytania.

Remigiusz Mróz to jeden z moich ulubionych autorów, więc jego książki nie mogło zabraknąć na mojej półce. Tym razem mój wybór padł na "Głosy zza światów". Już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę ją czytać.

"Stulecie winnych. Opowiadania" autorstwa Ałbeny Grabowskiej to świetna lektura, gorąco polecam :)




Nowości od Jojo Moyes również nie mogło zabraknąć na mojej półce :)


Kiedy odebrałam książkę "Trzy razy Ty" autorstwa Federico Moccia, to zdumiałam się nad jej objętością. Ale nie narzekam, bo im więcej książki do czytania, tym lepiej :)


W tym roku postawiłam sobie za cel zebranie wszystkich części serii o Stephanie Plum, której autorką jest Janet Evanovich. Poniżej prezentuję trzy części, które kupiłam w maju.


A jakie były Wasze książkowe zakupy w ostatnim czasie?

Komentarze

  1. Ja ostatnio nic nie kupowałam. Ale Twoje zdobycze prezentuja sie calkiem interesujaco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz trzeba znaleźć czas na czytanie i pełen sukces :)

      Usuń

Prześlij komentarz