Co zamierzam przeczytać we wrześniu?

 

 Wrzesień, to jeden z tych miesięcy w roku, w którym chętniej sięgam po książki. Kiedy czuć już jesień w powietrzu, wieczory są o wiele chłodniejsze, to najlepiej spędzać ten czas z książką, kocykiem i ciepłą herbatką. W związku z tym postanowiłam przygotować sobie listę książek, które postaram się przeczytać w tym miesiącu. A są to książki Remigiusza Mroza:

Wybaczam Ci

Póki co najnowsza książka tegoż autora. Tej książki jestem bardzo ciekawa i zapewne sięgnę po nią jako pierwszą. Dostałam ją w tym roku na urodziny i oczywiście nie mogło zabraknąć jej w tym zestawieniu. O swoich odczuciach po jej lekturze postaram się odpowiedzieć w osobnej recenzji.

 


Nieodgadniona

Druga część serii o Damianie Wernerze. Po przeczytaniu pierwszej części – Nieodnalezionej – bardzo jestem ciekawa dalszych losów tego bohatera.

 


Parabellum. Głębia osobliwości

W tym roku postawiłam sobie za cel ukończenie cyklu Parabellum. Z racji tego, że do przeczytania pozostała mi ostatnia część, czyli Głębia osobliwości, więc dlaczego nie przeczytać jej właśnie we wrześniu? Już nie mogę doczekać się powrotu do historii braci Zaniewskich.

 


Chór zapomnianych głosów

I na koniec totalna niespodzianka! Coś, czego nikt się nie spodziewał! Bardzo rzadko sięgam po książki z tego gatunku, ale czego się nie robi dla ulubionego autora?

 


Powyższa lista książek jest tylko propozycją na wrzesień. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać o kilka pozycji książkowych więcej niż te wymienione.

A czy wy macie listę książek, które chcielibyście przeczytać w ciągu kilku następnych miesięcy, czy raczej sięgacie po nie na chybił-trafił? Dajcie znać, co będziecie czytać jesienią…

Komentarze