Podsumowanie 2022 roku

 Koniec roku i początek kolejnego to również czas na podsumowania, również te książkowe. W tym roku postanowiłam zrobić coś innego niż w pozostałych latach. Otóż nie zamierzam chwalić się, ile książek udało mi się przeczytać (a jestem bardzo dumna ze swojego wyniku!), ale postanowiłam Wam opowiedzieć co ciekawego działo się u mnie w mijającym roku.

Stowarzyszenie Polacy Nie Gęsi

Rozpoczęłam współpracę jako recenzent w stowarzyszeniu Polacy Nie Gęsi. Jest to grupa osób, których celem jest propagowanie czytelnictwa w Polsce, ale także zachęcanie innych czytelników do czytania książek ze wszystkich gatunków, bez dzielenia ich na lepsze i gorsze. Dzięki temu mam niesamowitą okazję do czytania i recenzowania książek nierzadko przedpremierowo.

Słuchanie audiobooków

W 2022 r. udało mi się wysłuchać kilku książek. Tak, dobrze widzicie! WYSŁUCHAĆ! Na początku roku postanowiłam sobie, że będę wykorzystywać również tę formę „książek” i udało mi się! Tak mi się spodobało, że w trakcie spacerów, wyjazdów, czy powrotu do domu miałam okazję zatracić się w zupełnie innym świecie. W 2023 r. na pewno nie zrezygnuję z audiobooków.

Targi Książki w Krakowie

W tym roku w październiku po raz pierwszy udałam się na Targi Książki w Krakowie. Był to z jednej strony wyczerpujący czas, ponieważ w sobotę było tak dużo ludzi, że przemieszczanie między poszczególnymi stoiskami wydawnictw było bardzo utrudnione. Nie mniej jednak był to sympatyczny czas wypełniony spotkaniami z autorami oraz udziałem w panelach dyskusyjnych.






Prezent na urodziny

Na swoje urodziny od współpracowników otrzymałam ciekawą książkową planszę do zdrapywania przeczytanych książek. Przez co narodził się pomysł, aby w 2023 r. przynajmniej kilka pół zdrapać. Na zdrapce jest kilka tytułów, które już od jakiegoś czasu czekają w kolejce na przeczytanie. Mam nadzieję, że dzięki zdrapce szybciej zmotywuję się do ich przeczytania.


To tyle ode mnie na dzisiaj. 

W kolejnym poście postaram się Wam opowiedzieć o książce, którą uważam za najlepszą przeczytaną przeze mnie książką w 2022 r. 

A jak u Was? Tworzycie swoje roczne podsumowania?


Komentarze