Mężczyzna, który uderzy dziecko- Radosław Kotarski

 


Na początku należy się kilka słów przeprosin, ponieważ nie spodziewałam się, że tyle mi zajmie powrót na bloga. 

Jednak tak, jak obiecałam, wraca z recenzja książki Radka Kotarskiego.

W przypadku zbioru opowiadań autorstwa Radka Kotarskiego zatytułowanego „Mężczyzna, który uderzy dziecko” to śmiało mogę stwierdzić, że to moja książka 2022 r.

Moja przygoda z tą książką rozpoczęła się pod koniec października 2022 r., kiedy zabrałam ją –  trochę przypadkiem – aby umilała mi czas w trakcie podróży do Krakowa na tamtejsze Targi Książki. Jako że z Białegostoku jest całkiem spora odległość do Krakowa, to w trakcie jazdy pociągiem przeczytałam niemal całą książkę.

Natomiast powodem, który w dużej mierze zadecydował o tym, że to właśnie książka Radka Kotarskiego okazała się tą, z którą kojarzyć będę rok 2022, jest fakt, że dostarczyła mi wiele emocji. Podczas lektury były bowiem chwile na refleksję nad tym, że często nie zauważamy czegoś w życiu, coś nas omija, albo świadomie rezygnujemy z ważnych kwestii, spraw. Niektóre opowiadania doprowadziły mnie wręcz do łez.  Były to zarówno łzy wzruszenia z powodu poruszanych istotnych kwestii, ale też łzy śmiechu. 

Gdybym miała wybrać ulubione opowiadanie, to byłby to ciężki orzech do zgryzienia. Polecam zapoznać się z opowiadaniami,  na pewno każdy znajdzie w nich coś dla siebie. 



Komentarze